środa, 19 listopada 2014

Wygrany konkurs Golden Rose Halloween

 Marka Golden Rose ogłosiła konkurs z okazji Halloween. Z racji tego, że miałam już kilka gotowych makijaży z zakresu tej tematyki, postanowiłam wysłać jedną z nich.
 Dla przypomnienia:
 
 
To zdjęcie było akurat wynikiem wypadku przy pracy. Podczas malowania pędzel mi się sprzeciwił i wbił w czoło, przebijając moją skórę na wylot! Ech... w końcu nikt nie mówił, że praca wizażysty jest łatwa i bezpieczna ;)
 Marka Golden Rose postanowiła wyleczyć moje blizny i uznała pracę za godną wygranej. Oprócz mnie na podium stanęły jeszcze 2 straszne prace, które można zobaczyć tutaj:
 
Wygraną były 3 lakiery do paznokci w tym jeden z najnowszej kolekcji Rich Color, jednak to Carnival stał się moim faworytem.
 
Kilka dni temu przyszła paczka:
 
Oprócz lakierów Golden Rose podarowało mi pomadkę z serii Vision Lipstick w odcieniu ciepłej czerwieni (nr 118) która od razu skradła mi serce :) Solidne opakowanie i przyjemna konsystencja. Co do trwałości to nie miałam jeszcze okazji przetestować jej przez cały dzień więc jeszcze nic nie piszę na ten temat :)
 
Dziękuję Golden Rose.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz